torsdag 2 februari 2017

Bokfabriken

Hur glad blir man inte när man får en lapp i brevlådan där det står att man har ett paket att hämta ut?! Jag blir alltid som ett barn på julafton! Men denna gången kunde jag inte komma på att jag hade handlat hem något, och speciellt inte när jag ser att det står att paketet innehåller böcker?
Snabba steg hem för att slita upp kartongen, och där i gömde sig tre stycken recensions-ex ifrån Bokfabriken! Tack SNÄLLA ni för det! Inte nog med att det är tre böcker som faktiskt lockar mig riktigt mycket att få börja läsa, så är de dessutom så himla fina att titta på, och sånt gör mig alltid lite extra glad! Det ska bli ett sant nöje att få sätta sig in i dessa tre inom kort!

De tre böcker jag har fått hem är:
Som ett brev på posten - Birgitta Bergin
Lyckostarnas klubb - Elisabeth Andersson
Mitt hjärta går på - Christoffer Holst
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hela tre stycken det var inte dåligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej verkligen inte, så roligt! Mitt hjärta går på verkar väldigt mysig så den blir nog först ut!

      Radera