måndag 30 januari 2017

Helgens bubbla

I fredag så lämnade jag hela mitt vardagsliv åt sidan och klev in i den underbara dansbubblan - och kom inte ut ur den förens i går kväll. Men ändå finns det så många lyckobubblor inom en som fortfarande sprudlar - som alltid efter en sån här helg fylld med bara dans! Fötterna ömmar fortfarande och skoskaven kommer ta ett par dagar för att få läka, men det är inget man faktiskt bryr sig om. Dans är verkligen den absolut bästa medicinen!

Men inte nog med det - jag lyckades toppa en fantastisk helg på bästa sätt, genom att hitta tre godingar på City gross för bara 10 kronor styck. Tre böcker som jag skrivit upp på min Wishlist på goodreads som jag nu kan stoltsera med i bokhyllan. Får ta och se vilken man börjar med först!

Jag tror dock att jag ska ta och vänta med Glaskroppar tills dess att jag läst de andra två efterföljarna som kommer efter Kråkflickan. Dock är glaskroppar en bok i en ny serie, men känns ändå bättre att läsa alla böcker i följd.

Nu börjar jag ha allt mer nyheter i bokhyllan att välja mellan när ny bok ska plockas ut för att bli läst! Roligt roligt! :)

Hur har er helg varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar