lördag 21 januari 2017

Nytt till bokhyllan

Förra veckan så gjorde jag mitt första bokinköp för 2017. Jag åkte bort till second hand-butiken för att se om jag hittade mig några guldkorn men till min besvikelse så hade dem ändrat om och plockat bort stora delar av bokdelen. Kvar stod endast en ensam hylla som inte såg så mycket ut för världen.
Men jag kikade igenom den och fick helt plötsligt syn på en bok som jag haft på min wishlist länge.
Överlycklig tog jag boken till kassan, betalade med två ynka kronor och åkte hem en bok rikare!

Jag har hört mycket gott om Boktjuven, många har detta som en favoritbok, och många har även läst om den ett flertal gånger. Det måste ju va ett bra betyg känner jag. Så nu ska jag vänta in rätt tillfälle för att ta tag i denna boken. Jag vill känna att jag har riktigt med tid de närmsta dagarna när jag börjar läsa.

För övrigt så har jag gjort en ny flik som jag döpt till Bokinköp där jag kommer lägga in alla nya böcker jag köper hem här framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar