måndag 23 januari 2017

Planer vecka 4

Då var det måndag och ny vecka.
Helgen gav inte alls lika mycket läsning som jag hade hoppats på, men å andra sidan så hann jag med så mycket annat istället, som också stod på att-göra-listan.

Veckans kommande läsplaner är jag lite rädd för att dem inte blir allt för stora. Veckan känns fullplanerad så det är endast vid sen kväll som läsningen kommer hinnas med är jag rädd för.
Ikväll är enda kvällen då det inte finns några planer, så då ska jag bara njuta av lugnet och av min bok, så mycket jag bara kan. imorgon och på torsdag så är det dansträning för hela slanten, och på onsdag så blir det plocka, städa och packa väskan inför helgen. För då åker vi iväg på danskurs för modern fox under fredag, lördag, söndag - och när man knappt hinner ta en fem minuters powernap under dessa dagar så behöver jag inte ens fundera på att packa med någon bok. Men jag är inte ledsen för det - vi har väntat på den här kursen sen september - så både jag och sambon är som barn som väntar på tomten!
Så de stunder som veckan ger tid för läsning - då ska jag ta tillvara på dem till 100%

Hur ser eran vecka ut? Har ni några läsplaner? Ny bok på G?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar